Wednesday 19 December 2012

WORDLESS WEDNESDAY | LAWAK SENGAL

Assalammualaikum
Ceria Time!
Err, dah lama tak update. Tak tahu nak update apalah. OK, Nurul dapat masuk SMK Bandar Putra (SMKBP). Best tu memang best. Masa kena temuduga untuk masuk sekolah tu memang butterflies in my stomach. Akhirnya dapat juga masuk sekolah tu ^_^ Nurul ingat nak hias blog Nurul birulah. Tapi tak tahu bila. See you again ^_^


YOUTUBE : aku ada semua benda yang orang nak tengok .
GOOGLE : aku ada semua benda yang orang nak cari .
FACEBOOK : aku boleh buat orang kenal sesame sendiri .
SKYPE : aku boleh bagi orangg call di seluruh dunia.
INTERNET : tanpa aku , korang semua tak ade tahu .
ELEKTRIK : kau pon samea INTERNET , tak ade aku , kau macam boleh hidup .
PEKERJA ELEKTRIK : korang boleh diam tak ? kang aku tak betol kan tiang elektrik niey , semua hilang .

Bye ^_^


m
e
s
s
a
g
e

 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !