Monday, 24 September 2012

Maaf ! Maaf !

Assalammualaikum
Smiley ^_^

Maaf semua. Nurul menyesal sangat. Dah lama blog ni gitu je kan ?? Maaf.
Labah-labah pun dah buat sarang kat sini. Shuuu~ Buat sarang jauh-jauh sana.
Nurul sedih sangat hari ni.

1) Perlawanan Bola Jaring.
    Nurul kalah. Uhuk~ Pasukan rumah kuning menang !! Hebat betul..
2) Rindu CRUSH.
    Korang pernah ada kekasih ? Nurul pun pernah. Rindunya kat si CRUSH tu. Kenapalah 
    Nurul buat macam tu ?? Kan bagus kalau Nurul tak putuskan hubungan diorang. Uhuk T_T.
3) Tak dapat Sijil.
    Uhuk !! korang ingat tak pertandingan karangan yang hantar kat Perdana Menteri tu ? Nurul
    tak menang. Kawan Nurul yang menang. Hermm,,,


Sedih sangat ! Korang pun ada cerita tak kenapa korang sedih ?? 


m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !