Friday, 18 May 2012

Siapa Follower Yang Ke-100 ?

Assalammualaikum
Smiley ^_^

Aduh~ Siapalah follower aku yang ke-100 ?? Banyak tutorials aku buat tapi 
tak ada sorang pun komen. 

Sedihnya :(

Kadang-kadang aku agak tersinggung bila aku bertanya kepada 
blogger popular , mereka tidak dijawab langsung.

Namun , aku berfikiran positif. 
Mungkin diorang busy kot. Takpun tak online. Takkanlah nak online 24  jam kan ??
Aku biarkan aje persoalan yang aku tanya kepada mereka sehingga hari ini.
Masih tiada jawapan. Satu jawapan pun tidak ada.

Hemm , kekadang kecil hati juga dengan blogger yang lain. Sesetengahnya
cakap sudah follow aku , tapi sebenarnya diorang tak follow langsung !
Dasar penipu !!! Korang ingat aq bodoh sangat ke hah sampai aq tak cheak siapa
yang follow aku ??

Mentang-mentanglah aku budak kecil lagi. YE !! Aku sedar aku darjah 6.
Tapi budak darjah 6 sekarang ni sudah pandai. Tak macam budak yang baru belajar
ABC.

Sekian luahan hati saya yang mengarut.


2 comments:

Asyraf said...

cukup dah kot 100 :)

Ainur Athikah said...

Ala, kesiannya. Betul jugak. Kadang2 kita kecik hati bila orang tanya x jawab. :(

m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !