Monday, 14 May 2012

Kau Memang Gedik + Buruk !

Assalammuaalaikum
Smiley ^_^



Amboi ! Ganasnya title entry kali ni. Memang ! Nurul dah lama pendam sejak dulu lagi. 
Memang BENCI gilalah dengan budak gedik ni ! Dahlah hitam gedik pula tu. Grr. Perasan comel lepas tu perampas kawan aku dan penyebok !!! 

 Janganlah kau nak mengedik sangatlah. Dahlah ketot , asyik kena marah dengan cikgu pula tu .. 
Korang tahu tak siapa yang Nurul marah gila ni ? Nak sebut ni .. 


Boleh terus ke Facebook nya. Fatin Amanie Q Qute konon ! 'Cute' lah sangat kan ??
Tangkap gmbar pon gedik ! Tengok mulut dia tu .. YA ALLAH !
Dia cakap
"Sekarang kan orang tangkap gmbar buat mulut macam tu."

Aku cakap dalam hati :
"Banyaklah kau ! Makin menyampah aku tengok kau buat macam tu. Dasar mulut macam itik !!"

Sekian. Terima kasih. :::::KOMEN PLEASE:::::


1 comment:

Ainur Athikah said...

Relaks..jangan marah2. Banyakkan istighfar.

m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !