Saturday, 4 August 2012

Hadiah Untuk Contest Mrs Yaya Sudah Siap

Assalammualaikum
Smiley ^_^


------------------------------------> Proses Melukis Doodle Untuk Pemenang Contest Mrs Yaya
Hello !! I had a good mode today. Akhirnya , doodle untuk pemenang
contest Mrs Yaya sudah siap !! Nak tengok ? LET'S GOO !!!!

BOY
DETAILS
Draw : Paint Tool SAI
Coloured : Paint Tool SAI
 Hahaha .. Mata kucing. Nurul suka kucing sangat -sangat !!!
First time tau lukis doodle lelaki. Nurul paling benci bahagian rambut lelaki.
Susah nak lukis !! Tu pun asyik padam je rambut tu.

GIRL
DETAILS
Draw : Paint Tool SAI
Coloured : Photoshop CS3
 Baju dia bukan warna putih ya !! Baju dia nanti Nurul warnakan selepas pemenang contest nanti beritahu. Nurul tak tahu nak warnakan baju dia warna apa :3 tu yang suruh pemenang bagi code warna yang dia nak

Nak doodle kat atas ni ? joinlah Contest yang akan diadakan pada tarikh tak tahu.
Nurul tak tahulah bila ! Tanyalah Mrs Yaya. Nurul sponsor je.

Tak kusangka tak kuduga kami sama umur. (Mrs Yaya and Nurul)
GOOD BYE !! Joinlah nanti contest tu ye.

REMEMBER !
Contest AKAN diadakan nanti bukan contest tu berlaku SEKARANG.


No comments:

m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !