Thursday, 3 January 2013

MASUK ASRAMA

Assalammualaikum
Ceria Time!
*Gambar tak ada kaitan
Hai korang ^_^ Nurul cuma nak bagitahu yang Nurul mungkin akan jarang update blog, jarang BW blog korang dan jarang komen blog Kak Cci. Kalau Nurul tak komen blog kak Cci, tak dapatlah Nurul nak tengok doodle yang comel-comel belaka dan hadiah.

Sekarang ni kat blog kak Cci nak 10 pengomen tegar setiap bulan. (kuttlah) Nurul selalunya top 6 pengomen tegar tapi sekarang Nurul di tangga yang kesembilan. Uwaa TwT Tempatku makin menurun ! Mana taknya ? Sejak Nurul sekolah menengah ni, asyik sibuk je.

Minggu depan dah tak boleh lagi dah. Mesti Nurul tak tersenarai top 10 lagi sebab Nurul masuk asrama minggu depan. Mesti jarang update blog T_T Lepastu tak dapat hadiah setiap hujung bulan. Uwaa !! Nak hadiah kak Cci. Nak hadiah kak Cci. Nak hadiah kak Cci !! (Jadi budak kecil kejap XD)

Yang pasal GA yang Nurul cakap tu memang akan ada tapi Nurul akan mulakan GA tu esok. Korang cepatlah join tau ! Nak sponsor pun boleh juga ^_^ Tapi buat masa sekarang Nurul tak ada sponsor lagilah. Siapa yang nak sponsor ye ?

LIKE MY PAGE AT BELOW ^_^

4 comments:

Sheila Eiman said...

hai... boleh jadi sponsor tak?

Nurul Fatihah said...

Hi ^_^ Boleh :)

Ainur Athikah said...

Saya pun sama sejak sekolah kerja sekolah melambak setinggi gunung......lambak.

Nurul Fatihah said...

HAHAHA :D Kan ?

m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !