Tuesday, 12 June 2012

Doodle Sponsor GA

Assalammualaikum
Smiley ^_^

Hehe .. Ada seorang akak ni nak Nurul jadi sponsor dalam GA dia. Nurul pun cepat-
cepatlah buat doodle untuk pemenang. Tapi , pastikan pemenang tu perempuan.

Sebab Nurul buat doodle perempuan. 
Nak tengok ??




7 comments:

Masmira Masri said...

hai done follow awk....

visit mine ok

http://myaleo.blogspot.com/2012/06/cinta-platonik-jangan-malu-mengakuinya.html

Anonymous said...

muka budak2x year 6 UPSI, hate liar!

Nurul said...

ko tk sklh kat sklh aku ada hati nk kutuk ?? Kau taip tu baik sikit ye !

SYAFIQA said...

hi cantk doddlee tu sudi sponsor saya punya contest

http://budakepalmerah.blogspot.com/2012/06/pencarian-sponsor-ga.html

Rochellez said...

Lukis guna apa eh?

Nurul said...

sye lukis guna Photoshop CS3

Ainur Athikah said...

Macam mana nak buat doodle? Boleh tolong ajar? Kalau x boleh x apa.

m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !