Wednesday, 22 February 2012

Hello~ Suprise !

Assalammualaikum
Smiley ^_^
(Nurul dah terlebih smiley dah ni)

Suprise ! Hah ? Apa yang suprise nya ? Ya Allah ! Tak perasan apa-apa ke ? Tak. Siot je. Blog akulah ! Hah ! Kenapa dengan blog kau ? Kena hacked by si BERUK tu lagi ke ? Ish kau ni ! Kalau blog aku kena hacked , aku takkan cakap SUPRISE ! Paham ? Tahu tak SUPRISE tu apa ? Tak. Malaslah nak cakap dengan kau. Siapa suruh cakap dengan aku ? Grr..... ! Geram betullah aku dengan kau ! Ish , ish .. tak patut . !!! (rasa macam nak bunuh kau je !) Hah ! Apa yang kau cakap kat hati kau tu ? Tak ada apa-apa. Tipu ! :P

Korang ada perasan apa-apa perubahan kat blog Nurul tak ? Tak. Ish !!!! Jangan menyeboklah ! Biarlah. Grrr... Argh ! Tolong ! Gunung berapi nak meletup ! (Hah ?! Aku di samakan dengan gunung berapi ? Apa celop ! ) . #whateverlastweekendcing! Oklah~ Blog Nurul kan dah berubah. Cuba tengok betul-betul.

Cantik tak ?

Hampir 90.0% blog Nurul berwarna ungu ! Banyaknya shadow ! Hehehe . Gila shadow maa .. Header 'Purple Blossoms' tu header kak Lyssa Faizureen punya. Header yang 'Saya Suka Ungu' tu milik Ila a.k.a Sha Nabila . Cantik tak blog baru Nurul ? Tak. EEEIIII !!!! Kau tak kacau aku sehari tak boleh ke ? Bukan ke dah 3 hari aku tak kacau kau ? Err......Boleh tak kau tak kacau aku seumur hidup aku ? Tak. Ish ! Boring ! Dahlah ! Malas nak update ! Asyik mengacau aku je ! Baguslah kau blah. Huh ! >_<


2 comments:

Ainur Athikah said...

Saya pun suka purple jugak. :D

Nurul Fatihah said...

@Ainur Athikah Ouh ye ke ? Tapi ramai cakap purple tu warna janda.

m
e
s
s
a
g
e
 
This blog+author+design fully edited and the designer is Nurul. Don't steal my design !